...mer' úgy van a fizika

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything.

tagek

balaton (5) beteg (1) cigi (2) cz (50) dromedár (5) eger (7) faszaság (32) film (13) futurama (6) gasztró (1) heroes (1) hiphop (6) house (2) kaja (5) könyv (10) lori (5) munka (13) nyár (7) reggel (2) robot (10) sakk (3) series (6) szarság (11) zene (6) bárányfelhő

Feedek

Dude, Where's My Car?

2008.03.08. 12:00 :: zsiroslekvar

Knight RiderElszallitottak a csuda-volgat az alberletem elol. Pedig mar ugy megszoktam...

Meg vagyok fazva, faj a torkom, szerintem lazam is van. Meg szerencsere annyi agyam van, mint egy hangyanak, ugyhogy tegnap meg elszivtam egy par szal cigit is. Nagy otlet volt.

Iszok ACC-t, eszek csipos levest, es megprobalok semmit tenni.

Megnyitott tegnap az agri park. Beugrottunk megnezni, hogy az udvarra kiulve lehet-e sort fogyasztani. Sokan voltak, es ha jol lattuk, akkor csak kisuveges sor van.

Nem lesz a kedvencunk.

Az orrom percrol percre vorosebb, es lassan nem latok ki a papirzsebkendohegy mogul. Fasza.

Szólj hozzá!

Címkék: cz

A bejegyzés trackback címe:

https://dromedar.blog.hu/api/trackback/id/tr16371026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása