...mer' úgy van a fizika

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything.

tagek

balaton (5) beteg (1) cigi (2) cz (50) dromedár (5) eger (7) faszaság (32) film (13) futurama (6) gasztró (1) heroes (1) hiphop (6) house (2) kaja (5) könyv (10) lori (5) munka (13) nyár (7) reggel (2) robot (10) sakk (3) series (6) szarság (11) zene (6) bárányfelhő

Feedek

Gaz van

2008.01.08. 20:30 :: zsiroslekvar

Megkaptam a 'Foldgaz eves elszamolo szamla'-t.

Mivel a tigaz a tavaly januari szamlat egy kicsit elbaszta (kb 20e lett), majd kuldott egy sztornot, es egy helyesbitett szamlat (kb 450 HUF), es ebbol valahogy megallapitott egy atalanyt (nem tudom hogy sikerult, de azt hiszem nem is akarom tudni), ezert egesz evben kicsit sokat fizettem.

Persze elintezhettem volna, hiszen ott sosincs sorban allas, nekem van ilyenekre egy csomo idom,  illetve mivel alberletben lakom, es nem az en nevemen van a gazora, ezert szerintem ment volna, mint a karikacsapas (valojaban a karikacsapashoz sem ertek, tehat annyira lehet, hogy tenyleg ment volna).

No de mindegy, hihetetlen modon eppen itthon voltam mikor karacsony utan jottek mero allast olvasni.

Eves elszamolas, termeszetesen tulfizetes. Kb. 36e. Ami alapvetoen igen fasza, de belegondoltam, hogyan is juthatnek hozza ahhoz a penzhez... Azt hiszem inkabb kihagyom, es majd szepen levonogatjak a kovetkezo szamlakbol. Legalabbis nagyon remelem...

Szólj hozzá!

Címkék: cz szarság faszaság

A bejegyzés trackback címe:

https://dromedar.blog.hu/api/trackback/id/tr28289970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása