...mer' úgy van a fizika

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything.

tagek

balaton (5) beteg (1) cigi (2) cz (50) dromedár (5) eger (7) faszaság (32) film (13) futurama (6) gasztró (1) heroes (1) hiphop (6) house (2) kaja (5) könyv (10) lori (5) munka (13) nyár (7) reggel (2) robot (10) sakk (3) series (6) szarság (11) zene (6) bárányfelhő

Feedek

MoviePoopShoot

2008.03.16. 21:00 :: zsiroslekvar

Big FishHetvegen eloastam nehany filmet, csak ugy talalomra. Szerencsere az unnep ellenere a robot talalkozo elmaradt az ablakom alatt, pedig szinte mar vartam, hogy most milyen szemetet fuj erre a szel.

Mivel penteken elfelejtettem vasarolni pesten voltam, es miutan hazaertem fontos megtekineteni valom volt az agria parkban, ezert elmaradt a kajavasarlas, es szombaton a rablonal (ertsd garazsbolt nem messze) voltam kenytelen vasarolni. Agria park, lelombozott ismet. 2 azaz ketto uveg arany facant voltak kepesek felvonultatni (350HUF), utana mar nem volt csak csapolt vizizu heineken (520HUF). Gyorsan vegetert a "buli".

Agria park elmeny #2 ma, libri, majd jol veszek konyvet. Hat nem. Szakacskonyvet mar minden felmajom eloadasaban lehet kapni, de normalis konyveknek mar nem jut hely. Pedig azt hittem, hogy most mar nem kell lemaszkalnom az alexandraba, de megis.

Na de a filmek...

Vidocq

Mar tobbszor lattam, megsem unalmas. Hihetetlen jo a kepi vilaga. A tortenetet meg sem probalom leirni, nem egyszeru, en meg az vagyok, mint egy faek.

Big Fish

Nem regen kaptam kolcson, ugy hogy mindenkepp megnezendo, nagyon jo film. Nem is tudom, hogy mire szamitottam, mindenesetre nem erre. Ennek ellenere a film jo, igen fasza tortenetekkel, tenyleg ajanlott mindenkinek.

Perfect Stranger

Az utolso Buce Willis film amit lattam, a Sin City volt, azt gondolom nem kell bemutatni senkinek. Nosza IMDB, valasszunk egy jonak igerkezo Willis filmet. Perfect Stranger. Tokeletes lesz, ha masert nem , akkor azert, mert Halle Berry jatszik benne. Ezen kivul mas jot nem is tudok rola elmondani. A vegen nem all ossze a "Nagy Kep", van egy szar befejezes, olyan megmagyaraz(hat)atlanul, hogy akar lofasz jozsi bacsi is lehetett volna a gyilkos.

Revolver

A vegere hagytam egy Guy Ritchie filmet. Hat jo nagy hulyeseg volt. Faradt voltam, es nem figyeltem rendesen, raadasul felirat nelkul neztem. Ami biztos, hogy a film jo, de semmi koze a megszokott stilushoz, mutatott valami tole szokatlant. De meg egyszer meg kell neznem. Utana pedig lehet, hogy meg nehanyszor...

Szólj hozzá!

Címkék: film könyv robot cz faszaság

A bejegyzés trackback címe:

https://dromedar.blog.hu/api/trackback/id/tr30383694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása