...mer' úgy van a fizika

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything.

tagek

balaton (5) beteg (1) cigi (2) cz (50) dromedár (5) eger (7) faszaság (32) film (13) futurama (6) gasztró (1) heroes (1) hiphop (6) house (2) kaja (5) könyv (10) lori (5) munka (13) nyár (7) reggel (2) robot (10) sakk (3) series (6) szarság (11) zene (6) bárányfelhő

Feedek

Kutyuk, filmek, konyvek, meg minden

2008.01.20. 19:45 :: zsiroslekvar

Logitech X240Kaptunk az irodaba szep, uj hangfalat. Nem azert, mintha a regivel baj lett volna, azon kivul, hogy regi volt es nem volt szep a hangzasa. Biztosan azert kaptuk, mert jo munkas emberek vagyunk. Most mar meg jobban uvolt majd a zene, es a "Poncius Pilatus 10 oranal"...

Ma bevasaroltam ezt-azt. Vettem turmixgepet. Ha nyar lenne csinalnek jegkasat. Igy marad a bananturmix. Fahejjal, mezzel, mert az jo.

Beszereztem nehany konyvet is, tobbek kozott az "Almodnak-e az androidok elektromos baranyokkal"-t, amit mar regen meg akartam venni.

Talaltam nehany filmet is. "Alvilagi jatekok" (Lucky Number Slevin), papir tokban, 299 HUF. Bruce Willis, Josh Hartnett, Morgen Freeman, Lucy Liu. Megha nem olyan jo, akkor is megeri. Elkezdtem nezni, kb. 2 perc utan leesett, hogy mar lattam, es jo film, csak a cime nem ugrott be... Na jo, volt az negyed ora is, mert ezert az arert cserebe vegig kellett nezni par perc reklamot. Ismet meglett a 4 szoba (miert nem lehet ra angol feliratot tenni???), es az Apja lanya. Azert ismet, mert mar egyszer megvolt mind a ketto (lehet, hogy az Apja lanya mar ketszer is?!), de valoszinu, hogy kolcsonadtam valakinek.

Kerestem valami meset is ajandekba. Es hihetetlen, de megvolt a "Vackor az elso beben". Szerintem jo ajandek :)

A heten meghalt Bobby Fischer. Mikor meg sakkoztam, nagy kedvencem volt. Es egyebkent is, a legnagyobb sakkozo, aki valaha elt.

 A jovo het elorelathatoan csodas lesz. Mar alig varom...

Szólj hozzá!

Címkék: zene film könyv sakk cz faszaság

A bejegyzés trackback címe:

https://dromedar.blog.hu/api/trackback/id/tr41304876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása