...mer' úgy van a fizika

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything.

tagek

balaton (5) beteg (1) cigi (2) cz (50) dromedár (5) eger (7) faszaság (32) film (13) futurama (6) gasztró (1) heroes (1) hiphop (6) house (2) kaja (5) könyv (10) lori (5) munka (13) nyár (7) reggel (2) robot (10) sakk (3) series (6) szarság (11) zene (6) bárányfelhő

Feedek

Do Androids Dream of Electric Sheep?

2007.11.27. 21:30 :: zsiroslekvar

Blade RunnerMegneztem ujra a Szarnyas fejvadaszt (Blade Runner), mert mar nagyon regen lattam, akkor is szinkronnal.

Nem vagyok nagy sci-fi film rajongo. Marmint azt hiszem. Ha sci-fi es film, akkor mindig a Star Wars jut eszembe, azt meg nem igazan szeretem. Az igazsag az, hogy nem emlekszem, hogy lattam volna minden reszet, meg az "eredeti" harmat sem. Valahogy nem fogott meg.

Node a Szarnyas fejvadasz?! Hat sokkal jobb volt, mint amire emlekeztem. Igazan elborult eletszemlelet, meg ugyis, hogy nem regen olvastam Dicktol a Kizokkent idot. Ezutan el kell, hogy olvasssam ezt a konyvet is. Tudom, hogy elobb kellett volna a konyvet, de a film volt keznel...

Azt hiszem holnap megyek is konyvesboltba, mar ugyis tervezem vagy ket hete, csak munka az meg mindig van...

Szólj hozzá!

Címkék: film könyv cz faszaság

A bejegyzés trackback címe:

https://dromedar.blog.hu/api/trackback/id/tr93244791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása