...mer' úgy van a fizika

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything.

tagek

balaton (5) beteg (1) cigi (2) cz (50) dromedár (5) eger (7) faszaság (32) film (13) futurama (6) gasztró (1) heroes (1) hiphop (6) house (2) kaja (5) könyv (10) lori (5) munka (13) nyár (7) reggel (2) robot (10) sakk (3) series (6) szarság (11) zene (6) bárányfelhő

Feedek

It's the one that says bad mother fucker on it

2008.01.13. 18:00 :: zsiroslekvar

Voltam otthon hetvegen. Kedves ismerosom Irorszagban dolgozik, es most itthon volt. Kaptam tole ajandekot. Egy penzarcat. Illetve megsem, hanem A Penztarcat :)

A visszaut jo volt, aludtam a buszon. Fuzesabonyban felebredek. Megall a busz a buszmegalloban. Elottem ulo robot hatrafordul, arcarol sut az ertelem. "Ez meg nem a buszallomas, ugye?" Nagyjabol hasonloan ertelmes fejjel nezhettem vissza ra "Elnezest, hogy is?" Majd nehany mondatot meg ertetlenkedtunk (biztosan hihetetlenul lassu voltam), mire "Hat a buszallomas. Man az egri."

Errol jutott eszembe:

A train station is where the train stops. A bus station is where the bus stops. On my desk, I have a work station...

Szólj hozzá!

Címkék: film robot cz faszaság

A bejegyzés trackback címe:

https://dromedar.blog.hu/api/trackback/id/tr42295834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása