...mer' úgy van a fizika

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything.

tagek

balaton (5) beteg (1) cigi (2) cz (50) dromedár (5) eger (7) faszaság (32) film (13) futurama (6) gasztró (1) heroes (1) hiphop (6) house (2) kaja (5) könyv (10) lori (5) munka (13) nyár (7) reggel (2) robot (10) sakk (3) series (6) szarság (11) zene (6) bárányfelhő

Feedek

A balek...

2007.12.09. 19:45 :: zsiroslekvar

The Gun Seller...az en vagyok, mert nem csak megvettem, de el is olvastam ezt a konyvet. Laurie ugy ir, mint Guy Ritchie rendez. Persze. Mint Guy Ritchie. Nem eleg, hogy izgalmas krimi, meg emelett olyan fasza, mint egy Monty-Python eloadas.

Komolyan beteg aki ilyen ajanlast ir. En meg beteg vagyok, hogy elhittem a csuda marketinget. Mert House fasza. Miert is gondolna valaki barki akarki, hogy ha egy szinesz ir egy konyvet, akkor annak barmi koze is lehet ahhoz a karakterhez, akit alakit. Aki ilyet gondol az BALEK.

Semmi baj, vettem egy csomag gesztenyet. Amolyan csak-kinyitod-es-maris-eheted. Ugyanazert vettem meg mint a konyvet: akkor jo otletnek tunt.

A het ugyis annyira jo, hogy azt hiszem maradok valaminel, amiben biztosan nem csalodok: Reservoir Dogs.

Let me tell you what 'Like a Virgin' is about. It's all about a girl who digs a guy with a big dick. The entire song. It's a metaphor for big dicks.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv house cz szarság faszaság series

A bejegyzés trackback címe:

https://dromedar.blog.hu/api/trackback/id/tr90258260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása