...mer' úgy van a fizika

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything.

tagek

balaton (5) beteg (1) cigi (2) cz (50) dromedár (5) eger (7) faszaság (32) film (13) futurama (6) gasztró (1) heroes (1) hiphop (6) house (2) kaja (5) könyv (10) lori (5) munka (13) nyár (7) reggel (2) robot (10) sakk (3) series (6) szarság (11) zene (6) bárányfelhő

Feedek

Som

2008.02.17. 21:00 :: zsiroslekvar

AubergineAz a jo a hetvegeben, hogy olyankor semmit teszek, es jol kipihenem magam. Vagy nem.

Vagy elkirandulgatom az idot, vagy csak szimplan eltelik. Bar nem is csak a hetvege ilyen, hanem a hetkoznapok is... De azert most a hetvegen volt idom "fozni".

Mindig szerettem a padlizsankremet, de sosem csinaltam, mert ugy gondoltam, hogy sokaig tart, kinlodni kell vele, meg valahogy (nem tudom miert), olyan kulonlegesnek tunt.

Most raszantam magam, es nekirugaszkodtam. Marmint Lori rabeszelt, hogy tunjunk ki a boltba, es veletlenul meglattam, hogy van padlizsan, ott jott a nagy otlet.

Kerestem receptet, talaltam jonehanyat a Zinterneten, aztan eszembe jutott, hogy van nekem szakacskonyvem gorogorszagbol, abban is biztosan van ilyen. Vegulis sikerult 4-5 recept, es a sajat izlesem alapjan elkesziteni. Sokaig sem tartott, es kinlodni sem kellett vele. Mondhatni igen fasza lett.

Nagyjabol ez volt a het fenypontja. Illetve esetleg meg az, amikor eloadtam a robotot a tungsram markaboltban. Majd en veszek izzot, mert en tudom, hogy milyen kell. Nem telt bele tiz perc es mar kullogtam is vissza a boltba honom alatt a tiz darab izzoval, es ket mintaval, mert az egesz irodaban nem talaltunk olyan foglalatot, amibe bele lehetett volna tekerni azt, amit vettem. Munkatarsam akkor mar elkisert, hogy lassak megsem vagyok en annyira hulye: "ne tessek mar haragudni, mi csokiert kuldtuk a boltba, aztan ezt hozta, de nem tehet rola szegeny".

Az Ubiknak sem jutottam meg a vegere, medig nagyon odabasz. Neki is ugrok.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv kaja robot cz

A bejegyzés trackback címe:

https://dromedar.blog.hu/api/trackback/id/tr70343321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása