...mer' úgy van a fizika

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything.

tagek

balaton (5) beteg (1) cigi (2) cz (50) dromedár (5) eger (7) faszaság (32) film (13) futurama (6) gasztró (1) heroes (1) hiphop (6) house (2) kaja (5) könyv (10) lori (5) munka (13) nyár (7) reggel (2) robot (10) sakk (3) series (6) szarság (11) zene (6) bárányfelhő

Feedek

Nowadays

2008.01.17. 22:30 :: zsiroslekvar

Van, hogy azt gondoljak, megszallottak vagyunk. Ulunk az irodaban, "dolgozunk", zenet hallgatunk. Mostansag peldaul Serj Tankiant. Egy-ket hete. Napi nyolc-tiz oraban.

Persze ennek semmi koze ahhoz, hogy megszallottak vagyunk. Mondom semmi. A zene megy a hatterben, altalaban oda sem figyelunk.

Ezek a zenek, amik az irodaban egesz nap mennek, nagyjabol mikor kilepek az irodabol, akkor ki is megy a fejembol, eszembe sem jutna otthon is azt hallgatni.

Persze van nehany kivetel. Az egyik ilyen Serj. Magamon is meglepodtem, mikor itthon YouTube-on megkerestem a klippjeit, megneztem, es meg jobban megtetszett. Sot. Ilyenre ritkan vetemedek (hiphop zenen kivul, ott is inkabb a hasznalt szleng miatt), de meg a dalszovegeket is megkerestem, es elolvastam nehany reszt, amit nem ertettem.

Raadasnak letoltottem (mocsok dolog) beszereztem a teljes albumot, amin van negy bonus track - koztuk az albumrol mar ismert szamok -, csak akusztikus hangszerekkel. Ezeken a szamokon erezheto igazan, hogy az album nem azert jo, mert olyan, mint a System of a Down, hanem mert egyszeruen fasza.

Ja, es ha jovo heten nehany napig Rozsaszin Pitbull visit, akkor ne gondolja senki, hogy szeretjuk. Csak annak legalabb olyan egyszeru a szovege, mint a raklap. Tuti, hogy nem kell rajta gondolkozni, es ha epp szet akar robbani a fejunk a sok idiotatol, vagy epp csak ugy tartja kedvunk, akkor szepen nekiallunk, es mi is uvoltunk. (En Serj szovegeit is szoktam uvolteni, de nem nagyon van sikerem...)

Szólj hozzá!

Címkék: zene cz faszaság

A bejegyzés trackback címe:

https://dromedar.blog.hu/api/trackback/id/tr7301506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása